Subiecte examen admitere Facultatea de Urbanism (UAUIM) – Proiectare si planificare urbana – 2013


Pregatire pentru Facultatea de Arhitectura
Contact:
Mobil: 0722.672.192
Tel: 021.242.02.50
E-mail: tudor.cotitosu@tuko.ro
http://www.facebook.com/pregatirepentrufacultateadearhitectura
http://www.pregatirearhitectura.wordpress.com
http://www.pregatire-arhitectura.blogspot.ro

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG

2 Responses to Subiecte examen admitere Facultatea de Urbanism (UAUIM) – Proiectare si planificare urbana – 2013

  1. tudorcotitosu says:

    Cum vi s-au parut (vi se par) subiectele de la Urbanism??

  2. tudorcotitosu says:

    Subiectul 10 – Problema de deductie! Care credeti ca este raspunsul corect la punctul B (sa zicem)! Eu am raspuns F! Am cautat apoi pe net si se spune ca ar fi D (dl. Jones). Pai de unde reiese ca dl. Jones nu are abonament? Daca afirm ca x,y si z au ceva (in acest caz abonament) nu inseamna automat ca toti ceilalti pe care nu i-am mentionat nu au. Daca eu afirm ca eu am frigider (ceea ce este perfect adevarat) nu inseamna ca tu nu ai doar pentru ca nu te-am enumerat alaturi de mine. Mie asa mi se pare logic! Sper ca nu ma insel!!!

Leave a Reply

Meditatii pentru Facultatea de Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Language Ville - Scoala de limbi straine

Cursuri de limba engleza, franceza, italiana ... and more

Meditatii pentru Facultatea de Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Language Ville - Scoala de limbi straine

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Cursuri de limbi straine pentru copii

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Pregatire Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

