Meditatii pentru admiterea la Facultatea de Arhitectura


Meditatii pentru admiterea la Facultatea de ARhitectura (curs de desen liber si desen tehnic)

Curs de pregatire pentru admiterea la Facultatea de Arhitectura. Cursul atinge domenii specifice meseriei de arhitect: logica, cultura de arhitectura, geometrie descriptiva, vedere in spatiu, desen tehnic, desen artistic, compozitie, functiune, structura, etc.. Pentru detalii suplimetare va rog sa ma contactati.

Mobil: 0722.672.192

E-mail: tudor.cotitosu@tuko.ro

http://www.facebook.com/pregatirepentrufacultateadearhitectura

5 Responses to Meditatii pentru admiterea la Facultatea de Arhitectura

  1. Alina says:

    Buna! Abia ce am trecut a XII-a si m-am cam hotarat eu sa dau la arhitectura. Desenez de cand ma stiu, geometria este materia mea preferata dar eram foarte decisa sau sau la medicina. Ceva m-a facut sa realizez ca nu pot sta departe de creioane, de creatie si am revenit aspura sinurului lucru pe care stiu sa il fac, desenul. O sa am nevoie de pregatire si toate cele.. nu stiu exact ce si cum sau daca e tarziu acum in ultimul an de liceu dar daca poti, te rog mult, sa imi raspunzi. Multumesc!

    • Alina says:

      sa dau*

    • tudorcotitosu says:

      Buna Alina! Ma bucur ca iti place arhitectura si ca vrei sa urmezi aceasta facultate/meserie. Este foarte bine ca iti place sa desenezi si iti place geometria. Pentru a avea (mai multe) sanse iti trebuie insa o pregatire specifica.
      Eu consider ca te pot ajuta, un an de zile este suficient pentru a acumula cunostintele necesare pentru sustinerea examenului (mai ales daca ai aptitudini/talent). Asa ca te astept la o discutie mai detaliata (fata in fata). Te rog sa ma suni pentru a stabili o intalnire (0722.672.192). Sediul meu este in Bucuresti (langa Carrefour Orhideea). Iti voi trimite pe adresa de email adresa exacta si o schema/harta pentru a ajunge usor.

      • Alina says:

        Multumesc mult. Am sa va sun dar nu zilele astea pentru ca trebuie sa dau traseul ca sa iau carnetul si am un festival de teatru. Dar o sa va sun. Imi doresc tare mult sa dau la arhitectura.

      • tudorcotitosu says:

        OK!

Leave a Reply

Meditatii pentru Facultatea de Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Language Ville - Scoala de limbi straine

Cursuri de limba engleza, franceza, italiana ... and more

Meditatii pentru Facultatea de Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Language Ville - Scoala de limbi straine

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Cursuri de limbi straine pentru copii

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Pregatire Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

