Rezolvare subiectul 5


Aceasta esto o posibila solutie! Bineinteles ca erau mai multe solutii. Candidatii puteau face rapid o macheta pentru a vizualiza o posibila solutie.

Curs desen de pregatire pentru examenul de admitere la facultatea de arhitectura

Curs desen de pregatire pentru examenul de admitere la facultatea de arhitectura.

Advertisements

2 Responses to Rezolvare subiectul 5

  1. Dragos says:

    Memoriu

    În atenția Dlui Rector Prof.dr.Arh. Zeno Bogdănescu
    Senatului Facultății de Arhitectură ”Ion Mincu”
    Președintelui comisie de etică instituțională Prof.dr.Arh.Enache Constantin

    Subsemnatul Predescu Dragoș, cu domiciliul în Otopeni, Str.Petre Ispirescu nr.3a, vă aduc la cunoștiință următoarele aspecte, sesizate cu ocazia susținerii examenului de admitere la Facultatea de Arhitectură din data de 4.09.2014:
    Nerespectarea de către comisia de jurizare și corectură a propriilor reguli editate chiar la finalul caietului de teză (anexată mai jos).

    Conform acestora, la examinarea testelor afișate în data de 9.09, se poate lesne constata încălcarea flagrantă a regulilor de mai sus în numeroase lucrări. Susțin cele afirmate prin exemplificarea cu câteva lucrări:
    a) Paginarea după model este obligatorie. Dupa cum se remarcă în anexa 1, la notarea tezei cu nr.31 acest lucru nu a contat. Dacă mai adăugăm și inserarea de elemente de anturaj, de asemenea interzise de regulament, se pune firesc întrebarea cum a fost posibil acest lucru.
    b) Toate subiectele sunt obligatorii. Evident că acest aspect este important de respectat, lipsa unui punct/subpunct putând duce la identificarea unui candidat și la favorizarea acestuia de către comisia de examen (anexa 2).
    c) Reprezentarea de elemente străine de conținutul tezei nu este permisă. După cum este bine știut, inserarea de elemente auxiliare de către unii candidați dezavantajează net pe ceilalți care au respectat acestă regulă. În primul rând prin adăugarea unui aspect artistic și estetic suplimentar ce contează cu siguranță la notarea tezei și, de loc de neglijat, ca posibile elemente de identificare a unei teze de către comisia de corectură. Inserarea, ca de exemplu a unui pix, copac, felinar, etc (vezi anexa 3) este nelegitimă, fiind sugestivă ca semn și permițând favorizarea unor candidați. Tocmai acesta este motivul pentru care a fost impusă acestă regulă, unanim de respectat de către toți candidații.
    Ca urmare a acestor nereguli pe care comisia de corectură le-a făcut în mod deliberat, nesocotind într-un mod evident regulamentul concursului de admitere, apare clar favorizarea sau cel puțin acceptarea încălcării acestor reguli de către unii candidați. Drept consecință, notarea candidaților a fost viciată flagrant. Cu alte cuvinte, la unii este permis la alții, nu. Dacă ținem cont că există și așa un mare grad de subiectivism în corectura tezelor (lipsa unui barem, a unor elemente obligatorii de respectat, etc) măcar respectarea unor lucruri ușor de identificat și apreciat este obligatorie.
    Prin regulamentul de concurs se stabilește că eventualele contestații ale notării tezelor sunt prohibite, aducându-se drept argument că acest lucru a fost adus la cunoștiința tuturor candidaților înaintea susținerii admiterii. De aceea, nu înțeleg de ce același regulament nu este aplicabil chiar comisiei care este obligată la al respecta cu ocazia corecturii tezelor.

    În consecință, vă aduc la cunoștință solicitarea mea de a contesta rezultatele examenului de admitere și cer recorectarea tuturor tezelor cu respectarea criteriilor impuse prin regulamentul de concurs.
    În vederea corectării acestei situații și ținând cont că timpul nu permite o prelungire nefiresc de lungă, vă solicit un un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

    10.09.2014
    Cu aleasă considerație,
    Predescu Dragoș

    • tudorcotitosu says:

      Buna seara! Nu cunosc cazul dvs. dar sunt de acord ca sunt ceva probleme cu modul de desfasurare a examenului de admitere (lucruri care se pot imbunatati). Principalul lucru este lipsa unui barem de notare. Eu nu cunosc de existent unui astfel de barem, oricum el ar trebui facut public odata cu subiectele de admitere. Acest lucru poate duce la o notare subiectiva si la imposibilitatea de a contesta nota. Am vazut planse slabe cu note mult prea bune insa in lipsa baremului nu poti judeca daca este ceva suspect. Asa ca esti “la mana” comisiei! Sa faci anumite semene pentru identificarea plansei este extrem de banal. Sper sa va rezolvati cazul dvs, desi ma indoiesc ca o veti face :(.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Meditatii pentru Facultatea de Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Language Ville - Scoala de limbi straine

Cursuri de limba engleza, franceza, italiana ... and more

Meditatii pentru Facultatea de Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Language Ville - Scoala de limbi straine

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Cursuri de limbi straine pentru copii

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Pregatire Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

%d bloggers like this: