Tanti Miseta


Tanti Miseta este foarte harnica. Nici nu apuc sa postez bine ceva (in cazul asta temele de la examenele de admitere la arhitectura) ca hop si tanti Miseta. Le descarca de pe blogul meu, le sterge frumusel watermark-ul si le posteaza mandra pe blogul propriu.

Deci daca doriti copiile (si cu o zi intarziere fata de originale), cautati blogul Misetei. 🙂

5 Responses to Tanti Miseta

  1. opt13 says:

    comentariu meu vi l-am si pe blog-ul Dvs. domnule Tudor Cotitosu https://pregatirearhitectura.wordpress.com/2014/09/16/tanti-miseta/
    citez (pentru ca nu cred ca o sa-i dati accept):
    Este indihnant ceea ce vad aici! Cred ca aveti un complex privind meditatiile. Sunteti cadru universitar, arhitect… si ar trebui sa dati exemplu… si nu atacuri josnice la persoana. Va faceti numai publiciitate …
    Daca un om se chinuie ca sa castige un ban cinstit, nu ar trebui sa i se bage cutitul in spate pentru incercarea de a face un ban cinstit.
    Este revoltator ca sa vad asemenea atacuri la persoanane aici.
    Ar trebui sa fiti uniti, poate sa si sa colaborati sau macar sa va ignorati asa cum a facut doamna profesoar un an cu dumneavoastra, nu sa vorbiti astfel.”””
    Nu stiu cum predati dvs. domnule Cotitosu nici la facultate si nici la meditatii. Pe Doamna insa o cunosc din liceu…
    – Doamna profesor Mihaela Radulesscu, dvs. reuseati ca sa ne captati atentia si sa ne faceti ca sa intelegem GD-ul (chiar de eram un elev neascultator si foarte incapatanat).

    • tudorcotitosu says:

      Buna seara Domnule/Doamna …. (din pacate nu stiu cu cine vorbesc),

      Inainte sa trageti anumite concluzii SPER ca v-ati informat asupra subiectului. Dvs. nefiind implicat direct, sper ca ati incercat sa aveti pareri din diverse surse (nu doar de la tanti Miseta).
      Din punctul meu de vedere, subiectul este urmatorul.
      “Doamna” careia ii tineti partea a preluat de mai multe ori de pe site-ul/blog-ul meu o serie de imagini.

      Incepand cu un desen facut de mine si de unul dintre elevii mei, pe care la pus pe afisul dansei de meditatii.
      Apoi:
      – Tema de la examenul de admitere din 2013
      – Rezolvare subiectelor de la examenul din 2013 (inclusiv explicatiile mele, mot-a-mot)
      – Tema de la examenul de admitere la Arhitectura 2014
      – Temele de la examenul de admitere la Arhitectura de interior 2014
      – Tema de la examenul de admitere la Urbanism 2014

      De fiecare data “dansa” nu numai ca nu a citat sursa, ci a sters/inlocuit watermark-ul meu.
      Acest lucru se numeste FURT (chair daca de proprietate intelectuala) mai ales fiindca i-am dat de inteles ca nu sunt de acord cu acest lucru.
      “Dansa” dand dovada de NESIMTIRE (imi cer scuze, nu vreau sa jignesc dar acesta este cuvantul cel mai potrivit) a continuat sa faca acest lucru.
      In acesta situatie, am postat acel articol in care “dna.” s-a recunoscut imediat.
      Sa insemne acest lucru o recunoastere? Ma gandesc ca daca nu se simtea cu “musca pe caciula” nu reactiona!

      Apoi a incercat sa raspunda la postarea mea, incercand sa schimbe subiectul si sa vorbeasca despre mine (de parca eu eram subiectul). Fiind MULT in afara subiectului (nu am intentia sa o jignesc, dar raspunsul “dansei” este penibil) am considerat ca nu este cazul sa apara acel raspuns pe blogul meu.
      Nu vreau sa intru intr-o polemica cu o persoana de acest fel, nu este de demnitatea mea.

      Si pentru ca Tanti Miseta s-a suparat pentru apelativul de “Tanti”, va spun ca acesta are o acoperire 100% in orice dictionar.

      TÁNTI s. f. Mătușă. ♦ (Fam.) Termen de adresare, în mediul urban, față de o femeie mai în vârstă. – Din fr. tante.
      Sursa: DEX ’09 (2009) | Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală | Permalink

      As putea sa raspund bineinteles si la toate “acuzatiile” facute de doamana respectiva sau de dvs. (vis a vis de complexele mele) insa nu acesta este SUBIECTUL, asa ca nu o voi face.

      Cu respect,
      Arh. Tudor Cotitosu

      • tudorcotitosu says:

        Si pentru ca am folosit un cuvant destul de “tare” (si acest lucru nu imi place) fac trimitere iar catre DEX.

        NESIMTIRE = Lipsă de bun-simț, Indiferență

        NESIMȚÍRE s. f. 1. Pierdere a cunoștinței; leșin. 2. Lipsă de bun-simț; purtare a celui nesimțit2 (1Indiferențăn-simț, răceală; lipsă de sensibilitate. – Pref. ne- + simțire.
        Sursa: DEX ’09 (2009) | Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală | Permalink

      • opt13 says:

        Am fost indihnat deoarece vad un fel de lupta intre arhitecti(cea mai inalta si cea mai veche meserie in aceasta lume in care traim).Faceti parte din varful piramidei a claselor sociale si ar trebui ca sa discutati in privat aceste probleme fara a atrage atentie negativa asupra Dvs.Ar fi fost o alta varianta cu drepturiile de autor pentru a nu vi se mai fura lucrariile.

  2. tudorcotitosu says:

    “Doamna” respectiva recunoaste ca dupa ce A FURAT desenele si pozele FACUTE DE MINE, m-a ignorant si A FURAT in continuare, motiv pentru care cuvintele “tari” despre care vorbeam sunt cat se poate de intemeiat folosite.
    Nu i-a interzis nimeni sa fotografieze subiectele de examen sau sa faca scheme in AutoCAD, insa “dansa” a prefarat sa le ia (fure) de la mine de pe blog (desene, subiecte de examen, scheme cu rezolvari, comentarii) si sa le posteze pe blogul ei stergand watermark-ul meu si punand propriul watermark (insusindu-si munca mea). Apoi m-a ignorant!!! :)))) Defapt nu este de ras, este trist.

Leave a Reply

Meditatii pentru Facultatea de Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Language Ville - Scoala de limbi straine

Cursuri de limba engleza, franceza, italiana ... and more

Meditatii pentru Facultatea de Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Language Ville - Scoala de limbi straine

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Cursuri de limbi straine pentru copii

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

Pregatire Arhitectura

Desen artistic. Desen tehnic. Geometrie descriptiva. Perspectiva. Compozitie. Structura. Functiune. Cultura.

